Jeg kan ikke sove. Jeg kan ikke falde til ro. Noget er ikke som det skal være. Inde i hovedet, altså. Jeg ville ønske, at de kloge havde ret i, at søvn løser alt, men hvad nytter det når man ikke kan falde i søvn? Jeg må se at få fundet min indre karma så jeg kan få sovet lidt og dermed få løst de gåder min hjerne tumler med. Hvad end det måtte være.

Sleep is the best meditation. Says Anne.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Tankebobler, Things and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

