The Runner

Okay. I dag begynder jeg på løbeprojektet. Jeg skal hånd i hånd med Chris McDonalds kyndige vejledning træne mig op til at løbe, hvis ikke 10 km, så 5 km til Alt for Damernes kvindeløb d. 17. maj 2011 i Silkeborg.

Jeg følger løbeprogrammet til de 10 km, men om jeg ender der, det må vi få at se.

Jeg skal løbe fire gange om ugen, altså mandag, tirsdag, torsdag og lørdag, så der bliver nok at se til :)

-men selvfølgelig vil jeg ikke hænge mig selv hvis jeg ikke liiige får gjort det en dag jeg har travlt.

Bloggen her skal pt fungere som min løbedagbog.

//Maja

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Oplevelser, Tankebobler, Things and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

