Week End

Jeg inviterede Simon i biografen til Pirates of the Caribbean IV lørdag aften. Det var hans julegave. Men først spiste vi sushi nede ved Slusen. Filmen var i grunden okay, men der manglede referencer til de forrige film. Faktisk, kunne den lige så godt have været en PotC-film for sig selv, for den fulgte ikke rigtigt op på noget fra de andre film. Fx. manglede man hints om Elisabeth Swann og Will Turners – de blev ikke engang nævnt, men har været hovedroller i de forrige film. Og så manglede filmen det fede twist til sidst – det kom aldrig. Æv. Men ud over det, var det en kanon god film i ægte PotC-stil. Aftenen sluttede af med en Okkelsis og en gåtur først ned gennem den gamle, smukke kirkegård, så igennem lunden hvor vi så solnedgang og til sidst lagde vi en blomst på Agnes’ mors grav.

Det var en dejlig aften. Søndag tog vi med Anna og Morten ud til Simons farmors sommerhus ved Hall Sø. Det var et lille bitte et-rums-sommerhus uden el, vand, toilet eller noget som helst. Men det lå førsteklasses! I første række ud til vandet omgivet af intet andet en naturen. Det var så dejligt fredeligt. Der skal Simon og jeg holde sommerferie et par dage. Muligvis fra d. 8. til d. 11. juli. Jeg glæder mig.

I dag står den på eksamenslæsning. Det går dog ikke så godt, for hvordan læser man egentligt op til AT? Nå, Ann Sofie, den engel, har været oppe i dag, tillykke!, btw, og hun har lige sendt mig nogle papirer jeg vil læse igennem, så..

Onsdag skal jeg begynde at flytte, så der kommer Ann Sofie og hjælper mig med at pakke sammen. Det bliver godt nok sørgeligt!

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Oplevelser, Tankebobler, Things and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

