Den Kolde Krig

Så faldt datoen for den sidste eksamen endelig. Historieeksamen på 24 timer. Jeg har været oppe på skolen i dag for at trække mit emne og jeg fik Den Kolde Krig. Det er super fedt, for det er super spænende! :) Skolen summede af glade studenter med roser i hånden og hue på hovedet, og bedsteforældre med kameraer og fædre med tårer i øjnene og mødre så stolte som.. Wauw.

I morgen er det min tur, og mor og far har brugt hele formiddagen på at handle ind til festen i morgen. Simon har lige ringet; han glæder sig også, men sidder lige nu i et tog på vej til Roskilde – festivalbusiness. Ja, og jeg sidder jo bare her på min flade og forsøger at finde ud af hvor pokker jeg skal starte i dette hurlumhej. Måske jeg skulle finde mine noter frem? Haha! -jeg kan slet ikke tage mig sammen. Det er jo for faen den sidste!! -Jeg ér allerede student (næsten).

Et øjeblik så det ud til, at Magnus kunne komme, men det kunne han alligevel ikke. Det er smadder ærgerligt at han går glip af alt det her, fr det betyder jo ret meget for mig. Og desuden er det hans tur om lidt (3 år..).

Nå, men jeg må vidst hellere komme i gang – ellers er jeg på den i morgen! Og det kunne jo vare rart at kunne skrive et tocifret tal i midten af huen, ikke? :)

 

//Maja

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Oplevelser, Tankebobler, Things and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

