Vi ses på den anden side

Jeg kunne ikke sove i nat. Og jeg vågnede tidligt fordi de er ved at rive taget af huset lige over for. Magnus skulle starte i 1.g i dag, så han brugte 3 kvarter nede på badeværelset for at komme til at se godt ud. Hvert enkelt hårstrå skulle jo sidde perfekt :) Jeg er spændt på hvad han synes om at gå der.

Senere i dag skal jeg ses med Sara. Det glæder jeg mig til. Vi har jo næsten ikke set hinanden denne sommer pga studenterfester, Roskilde, Norge og for hendes vedkommende en 3 ugers tur til Texas.

I aften skal jeg til “Farvel jeg tager til Barcelona i et år”-fest hos Elisabeth. Det glæder jeg mig vildt meget til da det er hundrede år siden jeg har set min klasse fra gymnasiet.

I morgen tager jeg over til Gun. Jeg glæder mig.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Tankebobler, Things and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

