SF eller Ø? Rødt eller rødere? Fuck.

-jeg er sådan i tvivl.

På den ene side har SF altid været mit hjertebarn, på den anden side trænger jeg bare til at stemme fucking rødt.

Og så har Søvndal været lidt på den lade side de sidste tre år, det er en skam, mens Schmidt er stormet frem og skide dygtig.

SF har et smadder godt program for mange af de ting jeg vil ha’ og kan lide, bl.a. deres kulturprogram ser pænt ud, mens Enhedslisten tager nogle gode emner op som jeg også sagtens kunne støtte uden de store kvaler.

Grunden til tvivlen på SF ligger ved, at de i dén grad danner regering med Socialdemokraterne, og det er heller ikke skidt – det er stærkt, men faen om de skal huske at huske sig selv! Og Enhedslisten er måske lige en tand mere yderlig end jeg nogensinde havde forestillet mig at stemme.

Og når tvivlen så stadigvæk ligger ved partierne, hvem skal min personlige stemme så gå til?

Om ikke andet, bliver det rødt eller rødere.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Tankebobler and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

