Tirsdag

Fortæl mig lige, at jeg skal tage ud at løbe. Jeg er simpelthen så træt! -og det siges jo, at man både bliver friskere, gladere og sundere af en løbetur eller gåtur i et rask tempo. Hmm.. Men faen denne dag har været lang og hård. Først var jeg nede i Børnehaven hvor vi var ude at gå tur. Det er nu meget hyggeligt med sådan nogle små størrelser, men de snakker bare vildt meget! Og i klubben havde vi indeklimatest der resulterede i hovedpine og forhåbentligt nye lokaler. Så jeg kunne måske godt trænge til en løbetur.. eller gåtur.

Ja, og så har jeg lånt bogen”10 år yngre på 10 uger” af Thorbjörg Hafsteinsdottir. Den virker umiddelbart god og fanatisk. Ha.

Det kunne også være, at jeg bare trængte til en aften i dynerne? Jeg ved det ikke. Måske skulle jeg spørge Anne om vi skal skype lidt sammen, måske skal jeg bare lave mig et varmt glas mælk.

Tak fordi du læste dette komplet ligegyldige indlæg.

Maja.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Tankebobler and tagged , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

