Dage,-

Jeg trænger til at skrive. Jeg har ikke gjort det i lang tid, men der er sket så meget her på det sidste. Jeg besøgte Anne Gun, siden Simon og sidst FUS for at lande i går. I dag har jeg været i Silkeborg for at mødes med Tenna, men også for at få at vide, at min arm er i så god bedring, at jeg kun behøver min blå, blå skinne i “farlige” situationer som fx offentlig transport, i køkkenet, når jeg sover, osv. Jeg glemte at spørge hende om jeg må løbe.. Jeg ringer til hende i morgen.

Nu sidder jeg og nyder en stille stund i selskab med Beatles og en kop the og blogger endelig igen, jeg har savnet det. Om lidt vil jeg hoppe ned under dynen og forestille mig hvad jeg vil lave i morgen. Måske vil jeg løbe, måske vil jeg male med mit nye malegrej, eller måske vil jeg bare gå i hi i dyner med film og the, men først:

Det var rigtig fint at være hos Anne. Hendes lille, nye lejlighed er dejlig lys med hems, køkken, stue, walk-in-closet, spisestue, entré – og står man i køkkenet, slår man hovedet mod hemsen, og ét skridt fra køkkenet er spisestuen, og vender man sig om, er man i stuen, og badeværelse og entré går i ét, og det hele er bare smadder småt og smadder hyggeligt og smadder Anne. Hun arbejdede nogle af dagene, så jeg stod sent op, læste, gik rundt i Odense og hyggede mig. Vi fik bagt muffins, og vi var også inde og se “Hysteria” sammen.

Simon og jeg lavede ikke andet end at se film, sove længe og gå på café. Vi var ret meget i kærestehyggehumør begge to, og det var bare så dejligt at se ham og have et par dage med ham.

Lørdag blev brugt på arbejde; først i Silje Badilje, og senere på FUS. Jeg var på vagt med min gamle kontaktlærer, Jens, og det var fantastisk hyggeligt at se ham igen og få snakket lidt mere med ham, end det sædvanlige “hvordan har du det?”. Busserne stopper med at gå kl. 17 når man bor i Verdens Navle, så jeg overnattede derude – det er første gang i mit efterskoleliv, at jeg er stået op til skemad! :)

I dag mødtes jeg med Tenna og fik snakket og hygget med hende. Vi sad på Pladeshoppen og fik Chaï og Glögg,- uhm! Og min arm nød sin længeventede frihed.

Nu er Beatles færdig med at underholde, så jeg vil smutte i dynerne.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Oplevelser, Tankebobler, Things and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

