Jazz

Jeg tog spontant en tur til Odense i søndags. Ringede til Anne om hun ville have mig på besøg, og 3 timer efter stod jeg i hendes lejlighed. Surrealistisk. I aftes var vi på Dexter for at høre jazz. Det var åbent scene, så kvaliteten svingede meget, men alt i alt blev det en hyggelig aften som endte i gin og tonic.

I dag skal vi i svømmehallen og ellers bare hygge os med lidt film og sådan. Og så har vi lavet spinatcurry med kylling (opskriften et par indlæg længere nede) og ædt. Lækkert.

I morgen aften tager jeg til Århus for at få set lidt til min søde og savnede kjæreste. Vi skal til MuSGjulefrokost på fredag, så jeg tror bare jeg bliver hos ham weekenden over.

Nu skal vi se Cup of Love og drikke the.

 

Out.

About prikprik

A blog about thoughts and other dots..
This entry was posted in Oplevelser, Tankebobler, Things and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Feel free to write away..

